Bli med oss hver torsdag kveld fra klokken 18.00 til 21.00. Uansett alder eller erfaring, er du velkommen til å delta i vårt spennende fellesskap.

På våre faste klubbkvelder kan du forvente en kveld fylt med lidenskap for motor, samt muligheten til å møte likesinnede mennesker. Vi tilbyr et avslappet og inkluderende miljø der du kan utveksle historier, dele kunnskap og kanskje til og med planlegge din neste eventyr sammen!

Vår klubb er dedikert til å fremme sikkerhet, kunnskap og lidenskap. Enten du er en erfaren sjåfør eller en nybegynner, er det alltid noe nytt å lære og oppdage.

Ta med deg dine tanker, spørsmål og en dose entusiasme, og bli en del av vårt mangfoldige motorklubbfellesskap. Vi gleder oss til å se deg der!