Bane

Haugaland motorklubb har et ønske om Ã¥ tilby fartsfylte og spennende aktiviteter innenfor trygge rammer til sine medlemmer. Som en del av dette har klubben som mÃ¥lsetning om Ã¥ fÃ¥ anlagt en bane for ATVer og crossykler pÃ¥ kubbens tomt i Gismarvik. Motorsport er en aktivitet med høy inngangspris, i trÃ¥d med vÃ¥rt ønske om Ã¥ være en inkluderende klubb hvor alle skal kunne delta uavhengig av økonomisk situasjon, vil klubben kjøpe inn ATVer, sykler og sikkerhetsutstyr som vÃ¥re medlemmer kan benytte seg av.

Kjøring på bane

ATVer