Om klubben

Haugaland motorklubb pÃ¥ Gismarvik er en arena for barn og unge med interesse for motor og bil. Klubben er et økonomisk lavterskeltilbud hvor ungdom i alle aldre kan disponere et verksted med gode fasiliteter og maskiner, i tillegg til et oppholdsrom med diverse IT-utstyr. I dag er det dessverre fÃ¥ tilbud for barn og unge som ikke spiller fotball eller interesserer seg for annen sport. Uten en aktivitet Ã¥ gÃ¥ til er det lett Ã¥ falle utenfor fellesskapet, bÃ¥de nÃ¥r det gjelder skole, fritid og sosialt. Tanken bak klubben er derfor Ã¥ skape mestring og gode opplevelser knyttet til motor- og bilinteresse i trygge, utviklende og lærerike omgivelser. Sammen ønsker vi Ã¥ være et positivt samlingspunkt for unge pÃ¥ Haugaland. Vi har faste klubbkvelder og kan tilby medlemmene vÃ¥re ulike kurs pÃ¥ forespørsel eller etter ønsker, bÃ¥tførerkurs og temakvelder med fokus pÃ¥ trafikksikkerhet, familiedager og besøk fra politiet.

MOBILVERSJON

Om klubben