Verksted

Verkstedet til Haugaland Motorklubb er et eget bygg pÃ¥ 300m² hvor medlemmer av klubber har tilgang til et stort utvalg verktøy og utstyr for mekking og vedlikehold av kjøretøy. Verkstedet kan benyttes til egne kjøretøy, og klubben har lagerplass til biler og mopeder for lengre prosjekt. Verkstedet benyttes ogsÃ¥ for vedlikehold av klubbens egne ATVer og maskiner. I verkstedet finner medlemmene alt de trenger av verktøy og utstyr for Ã¥ jobbe pÃ¥ motoriserte kjøretøy. Verkstedet har et stort utvalg av verktøy, hydrauliske løftebukker for biler og sykler, kompressor og luftverktøy, motorheis, hydraulisk presse, spillojlebeholder, delevasker og ellers alt en finner i et moderne bilverksted. VÃ¥re medlemmer vil fÃ¥ opplæring i bruk av de forskjellige verktøyene, sÃ¥ de trygt kan benytte seg av dem. Aktiviteten i verkstedet baserer seg pÃ¥ samspill og samarbeid, hvor erfaringer og kunnskap blir delt mellom medlemmene, og hvor en hjelper de som trenger det.

Vi har:

Verktøy